Populiariausi klausimai

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?
Rašykite mums el. laišką adresu info@vilropa.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.
Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?
Ne, kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos.
Kur Vilropa.lt pristato prekes?
Vilropa.lt pristato prekes visoje Lietuvoje. Pristatymo kaina nuo vietovės nepriklauso.
Per kiek laiko pristatote prekes?
Vilniuje prekes pristatome NEMOKAMAI per vieną dieną, kitur – per 2-4 dienas.
Ar galiu prekes atsiimti LP EXPRESS siuntų savitarnos terminaluose?
Taip, prekes galite atsiimti LP EXPRESS siuntų savitarnos terminaluose.
Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?
Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas.
Ar Jūsų prekės turi garantiją?
Visos Vilropa.lt parduodamos prekės turi tokias pat garantijas kaip ir perkant įprastoje parduotuvėje.
Kur kreiptis, jei prekė sugedo?
Rašykite mums el. laišką adresu info@vilropa.lt ir mes Jums atsakysime per 3 darbo dienas.
Kaip susigrąžinti pinigus?
Prekę gražinus mums, sumokėtus pinigus Jums pervesime per 5 darbo dienas. Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo bei pavardės ir užsakymo numerio. Informuojame, kad pinigai už grąžintas prekes pervedami į Jūsų nurodytą banko sąskaitą. Grynaisiais pinigais ar naudojantis kurjerio paslaugomis galimybės grąžinti pinigus nėra.
Kada pradedate vykdyti užsakymą?
Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą - užsakymą pradėsime vykdyti patikrinę Jūsų duomenis telefonu arba el.paštu. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną.