- Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?
- Rašykite mums el. laišką adresu info@vilropa.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.
- Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?
- Ne, kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos.
- Kur Vilropa.lt pristato prekes?
- Vilropa.lt pristato prekes visoje Lietuvoje. Pristatymo kaina nuo vietovės nepriklauso.
- Per kiek laiko pristatote prekes?
- Vilniuje prekes pristatome NEMOKAMAI per vieną dieną, kitur – per 2-4 dienas.
- Ar galiu prekes atsiimti LP EXPRESS siuntų savitarnos terminaluose?
- Taip, prekes galite atsiimti LP EXPRESS siuntų savitarnos terminaluose.
- Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?
- Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas.
- Ar Jūsų prekės turi garantiją?
- Visos Vilropa.lt parduodamos prekės turi tokias pat garantijas kaip ir perkant įprastoje parduotuvėje.
- Kur kreiptis, jei prekė sugedo?
- Rašykite mums el. laišką adresu info@vilropa.lt ir mes Jums atsakysime per 3 darbo dienas.
- Kaip susigrąžinti pinigus?
- Prekę gražinus mums, sumokėtus pinigus Jums pervesime per 5 darbo dienas. Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo bei pavardės ir užsakymo numerio. Informuojame, kad pinigai už grąžintas prekes pervedami į Jūsų nurodytą banko sąskaitą. Grynaisiais pinigais ar naudojantis kurjerio paslaugomis galimybės grąžinti pinigus nėra.
- Kada pradedate vykdyti užsakymą?
- Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą - užsakymą pradėsime vykdyti patikrinę Jūsų duomenis telefonu arba el.paštu. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną.