Prekių grąžinimo taisyklės

Norint grąžinti prekę, prašom susisiekite el. paštu info@vilropa.lt ar tel. +370 687 84164.

Grąžinti būtinai TIK šiuo adresu:  
"Vilropa.lt"
MB "Vilropa"
iki pareikalavimo
Rodūnios kelias g. 26-232,
Vilnius 02187, Vilniaus m. sav., Lietuva.

Užpildoma "Prekių grąžinimo forma" 

Formą reikia užpildyti ir įdėti į siuntinį, galima ją atsiųsti el. paštu info@vilropa.lt arba grąžinimo formą parašyti ranka ir įdėti į siuntinį.
Kiekvienos „Vilropa.lt“ internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės duomenys nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Jeigu iškilo klausimų, prašom , galite kreiptis tel. +370 687 84164 arba el.paštu info@vilropa.lt.
Pagal Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymą nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo“ : Pirkėjas, pateikęs prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą, turi teisę per 14 kalendorinių dienų grąžinti (išskyrus tinkamos kokybės prekes, kurios patenka į nekeičiamų ir negrąžinamų prekių sąrašą*) nenaudotas, nedėvėtas, su ženklinimo etiketėmis, nesugadintas ir nepraradusias prekinės išvaizdos prekes, netinkančias vartotojui dėl formos, spalvos, dydžio, komplektiškumo (pvz., avalynė, viršutiniai rūbai, galanteriniai gaminiai (rankinės, piniginės) ir kt.) Pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Prekių pristatymo išlaidos 

Tai išlaidos prekės pristatymui iš elektroninės parduotuvės sandėlio iki pirkėjo nurodyto adreso. Ši suma nurodoma sąskaitoje, pateikiamoje kartu su preke. Jei prekė grąžinama, šios paslaugos vertę turi padengti pirkėjas.

Pinigų grąžinimas

Pinigai yra grąžinami ne vėliau kaip per 2 darbo dienas, nuo to momento kai prekės yra gaunamos ir patvirtinamos, kad jos neprarado savo prekinės išvaizdos. Taip pat apie pinigų grąžinimą informuojame el. paštu.

El. paštas: info@vilropa.lt
Tel. +370 687 84164

  • *.

    Nekeičiamos ir negrąžinamos tinkamos kokybės ne maisto prekės:
    pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai.
    Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė). Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
    Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis .Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, įskaitant ir kainą už pristatymą. Pardavėjas gali pasiūlyti pirkėjui kompensaciją už broką . Broku nėra laikoma dėl netinkamos priežiūros ir laikymo atsiradę mechaniniai pažeidimai, prekės išvaizdos pokyčiai ar natūralus nusidėvėjimas.
    Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų, nuolaidų kuponu, tai grąžinamas kuponas bei papildomai sumokėta suma. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą akcijos metu, grąžinama už prekę sumokėta suma (po nuolaidos).
    Jei pirkimo metu Pirkėjui buvo pritaikytas nemokamas pristatymas, prekių grąžinimo atveju iš bendros pirkėjo sumokėtos sumos išskaičiuojamos siuntimo išlaidos pagal tuo metu galiojusius pristatymo tarifus.
    Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais . 
    Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.